2. klasside õppetool

 

Teiste klasside õppetooli kuulub 7 rõõmsameelset, entusiastlikku, koostööaldist, oma tööd südamega tegevat ja armastavat klassiõpetajat. Samuti on meil abiks tugitöötaja. Üheskoos moodustame hästi toimiva vahva meeskonna. Peame tähtsaks õppimist iseenda ja teiste kogemuste kaudu. Lisaks õpilastele on õpetaja ise ka pidevas õppeprotsessis.

 

Esimese õpetaja roll koolis on väga oluline. Klassiõpetaja ülesanne on piltlikult öeldes hea ja tugeva vundamendi rajamine, millele saab järkjärgult vastupidava maja ehitada.

 

Oma töös kasutame lisaks tavapärastele õppemeetoditele ka Hea Alguse õpetuse elemente - hommikuring, keskustepäev, aktiivõpe. Lähtume Kiusamisvaba Kool põhimõtetest. Püüame õpetamist ka klassist välja viia. Keila pakub suurepäraseid võimalusi loodusega sõbraks saamisel ja õuesõppe korraldamisel. Õppetöö rikastamiseks organiseerime õppekäike, käime teatris, korraldame erinevaid ühisüritusi, väärtustame ja hoiame traditsioone.

 

Teiste klasside õpetajad:

2.a Maarja Tuul

2.b Leelo Tamkivi (õppetoolijuht)

2.c Reet Pudan

2.d Ülvi Aavik

2.e Anu Lang

2.f Kaidi Naur ja tugitöötaja Kris-Sesmet Parts

2.g Laura Kask

 

2. klass

Õpilane peab läbi lugema vähemalt 5 raamatut, üks neist luulekogu.

 

Võib valida nende raamatute hulgast:

·         A. Jacobson, S. Olsson „Sune", „Sune läheb teise klassi"

·         E. Janokovsky „Minuga juhtub alati midagi"

·         A. Kivirähk  „Kaelkirjak", „Kaka ja kevad", „Kartulisalat ja karneval", „Sirli, Siim ja saladused"

·         M. Lindberg „Ellen, Milda ja Pavarotti"

·         A. Lindgren „Lärmisepa tänava Lota", „Kaisa", „Bullerby lapsed"

·         E. Niit  „Onu Ööbiku ööpäev", „Triinu ja Taavi uued ja vanad lood"

·         A. Pervik „Tirilinna lood" , „Draakonid võõrsil", „Ühes väikses veidras linnas", „Mammutilaps ajab tuult taga", „Kollane autopõrnikas sõidab ringi", „Presidendi lood", erinevad Paula lood

·         E. Raud „Karu maja", „Kukest ja kurest, konnast ja karust" „Sipsikute juturaamat"

·         T. Parvela „Ella ja sõbrad"

·         H. Rand „Kollased koolilood"

·         J. Rannap „Nublu", „Lühikesed lood"

·         P. Raud „Tobias ja teine B"

·         I. Tomusk „Tere, Volli!"

·         J. Vaiksoo „Neli hommikut ja üks õhtu", „Lumemöll"

·         K. Vainola „Ville", „Kelli hakkab piraadiks"

·         H. Vilep „Vaikuse hääled"

·         Vendade Grimmide erinevad muinasjutud lapse enda valikul

 

Luulekogud

·         Trull ,,Lõbusad luuletused"

·         L. Tungal ,,Lepatriinu faksiga", ,,Jõuluvana, kes kartis lapsi", ,,Kama üks ja kama kaks"

·         J. Kaplinski ,,Jalgrataste talveuni"

·         L. Tungal, K.L Järve ,,Pururikas laps"

 

Lugeda võib ka teisi raamatuid.

Iga loetud raamat tuleb kanda lugemispäevikusse. Võib jätkata eelmise õppeaasta päevikut.

 

Juhend lugemispäeviku täitmiseks:

RAAMATU PEALKIRI

AUTOR

Kellest raamat rääkis? 

Millest raamat rääkis?

Miks sulle raamat meeldis/ei meeldinud?